Aktualijos

Kokių klaidų nedaryti kuriant interneto svetainę?

Interneto svetainė – tai Jūsų verslo įvaizdžio dalis. Labai svarbu, kaip ji atrodo, kokia informacija ir kaip svetainėje yra pateikiama. Joje apsilankę Jūsų potencialūs klientai turi pasijausti laukiami, svetainė turi skleisti pasitikėjimą ir kalbėti apie tai, jog čia paslaugas ir prekes siūlo tikri profesionalai.

Pastaruoju metu populiarėja įvairios platformos, leidžiančios pradedantiems verslininkams patiems susikurti savo svetainę. Tačiau neišmanant to, galima pridaryti klaidų. O svetainė su klaidomis reiškia, kad joje Jūsų potencialūs klientai neužsibus. Taigi, sumažės ir pardavimai. Tad jeigu Jūs kaip tik svarstote apie naują svetainę, verta pasidomėti, kokių klaidų reikėtų vengti. Štai 5 dažniausiai pasitaikančios svetainių kūrimo klaidos.

1. Neaiški svetainės idėja
Tik pasirinkę Jūsų verslo sričiai pritaikytą svetainės šabloną, svetainės lankytojus išlaikysite ilgiau. Pavyzdžiui, yra tinklaraščio įrašams pritaikytos svetainės, elektroninės parduotuvės šablonai, naujienų, skelbimų platformų šablonai. Labai svarbu, kad užėję į svetainę, klientai iš karto suprastų, apie ką yra Jūsų svetainė ir ką siūlo Jūsų verslas. Pavyzdžiui, galbūt siūlote buhalterių mokymo kursus, tuomet Jums reikalingas paprastas svetainės šablonas, kurio pirmame puslapyje būtų pristatomi kursai, o svarbiausias čia būtų mygtukas „Registruotis“. Tai vadinamoji „Call to action“ tipo svetainė. Tuo tarpu jeigu užsiimate prekyba, rinkitės elektroninės parduotuvės šabloną ir neapkraukite svetainės lankytojų jiems neaktualia informacija.

2. Nepatogus valdymas
Labai dažnai pasirinkus netinkamą svetainės šabloną, verslo savininkai susiduria su kita problema – jų svetainė yra nepatogi klientams. Pavyzdžiui, informacijos svetainėje yra per daug, ne iš karto matyti visi aktualūs meniu punktai. Tokiu atveju, net jeigu joje parduodamas jam reikalingas produktas, pasimetęs svetainės išplanavime klientas iš jos tiesiog išeis. Taip jūs prarasite potencialius klientus.

3. Nekokybiškas turinys
Didelį vaidmenį klientų apsisprendimui pirkti atlieka turinys, kuris skelbiamas Jūsų svetainėje. Ir čia kalbama tiek apie tekstinį, tiek apie vaizdinį turinį. Visi svetainės tekstai turi būti aiškūs, o svetainėje naudojamos iliustracijos – tik aukščiausios kokybės, tik susijusios su Jūsų verslo tematika. Pavyzdžiui, jeigu norite atidaryti elektroninę parduotuvę, iš anksto pasirūpinkite savo prekių fotosesija, kad klientams galėtumėte parodyti, ką parduodate. Pasirūpinkite nors ir trumpu, bet aiškiu prekių pristatymu. Vos iš kelių sakinių klientas turi suprasti, ką siūlote ir kodėl esate išskirtiniai.

4. Paliktos klaidos
Klientus gali atbaidyti svetainėje paliktos klaidos. Tiek techninės, tiek gramatinės. Todėl prieš paleidžiant naują svetainę, privalu ją ištestuoti. Įsitikinkite, kad pasiekiami visi svetainės puslapiai, kad veikia visas funkcionalumas, visi mygtukai. Nes pastebėjęs, kad kažkas neveikia, klientas nesivargins Jums pranešti, jis tiesiog pasirinks kitą pardavėją. Be to, kai kuriems klientams akis bado ir paliktos gramatinės ar rašybos klaidos svetainėje. Jų, kuriant patikimo verslo įvaizdį, taip pat reikėtų vengti.

5. Svetainė nepritaikyta SEO
Kad svetainė būtų ne tik kokybiška, bet ir lengvai randama svetainėje, reikėtų dar prieš ją paleidžiant pritaikyti SEO standartams. Tai natūraliai padės išvengti tam tikrų aukščiau nurodytų klaidų. SEO specialistai, pritaikantys svetaines paieškų sistemoms, pasirūpins, kad svetainėje neliktų nereikalingo ir nenaudingo turinio, patikrins, ar jos išplanavimas yra lengvai suprantamas klientui. O svarbiausia – praturtins svetainės turinį Jūsų verslui reikalingais raktiniais žodžiais, kokybiškomis nuorodomis. Tai ne tik pakels Jūsų svetainės kokybę ir Jūsų verslo įvaizdį, bet ir užtikrins, kad būtumėte labiau matomi internete. O didesnis matomumas paieškų sistemose reiškia ir didesnius pardavimus.

„Google Ads“: kaip lūkesčius paversti realybe?

Efektyvi reklama – „Google Ads“ specialisto rankose

Investavote į „Google Ads“ nemažas sumas, o klientų antplūdžio taip ir nesulaukėte? Problema greičiausiai slypi ne sistemos algoritmuose, o leidžiamos reklamos nustatymuose. Profesionalo pagalba naudojantis reklamos įrankiais dažnai yra būtina. Tik tinkamo specialisto pasirinkimas garantuos teisingai valdomus skelbimus, tinkamus raktinius žodžius ir įvykdys sėkmingas kampanijas jūsų verslui.

„Google Ads“: kas, kaip ir kodėl?

„Google“ skelbimų įrankis elektroninėje erdvėje šiandien yra vienas populiariausių ir veiksmingiausių būdų pasiekti auditorijas, kurios domisi siūlomais produktais bei paslaugomis. Tai reiškia, kad „Google“ reklama yra vienas efektyviausių būdų pasiekti tikslinį klientą. Platformos veikimo principas paprastas  – turite mokėti kiekvieną kartą, kai lankytojas spusteli skelbimą. Problema tame, jog sistema siūlo tiek daug reklaminių priemonių ir metodų, jog gali būti sunku nustatyti, kuris tinka ir yra efektyviausias jūsų prekės ženklui.

„Google“ reklamos sėkmės formulę galima sutalpinti į keletą aspektų: masinį platformos pasiekiamumą, varijuojančius reklamos valdymo įrankius, tinkamą kampanijų bei biudžeto kontrolę ir rezultatų aiškumą.

Paieškos tinkle jūs nesireklamuojate žmonėms, kurie nenori matyti jūsų reklamos. Šiandien „Google“ platforma iš prekės ženklo transformavosi į visuotinai pripažintą veiksmažodį „gūglinti“, tad jei jūs esate atsakymas į žmonių, besinaudojančių internetu, paiešką, jūsų reklama jį būtinai pasieks.

Pasirinkę „Google Ads“ jūs turite galimybę savo reklamos kampanijas optimizuoti pačios sistemos nuožiūra, tačiau siekiant geresnių rezultatų vartotojams siūlomas rankinis reklamų „nuo.. iki…“ valdymas. Atsivėrus visiems „Google“ reklamos įrankiams ir jų galimybėms susiorientuoti gali padėti profesionalas. Asistuojantis reklamos specialistas ne tik optimizuos kampanijas, pritaikydamas jas jūsų verslui, bet ir užtikrins, kad būtų tinkamai paskirstomas biudžetas skelbimams.

Kaip išsirinkti tinkamą specialistą?

Jei „Google Ads“ kampanijos neveikia, priežasčių gali būti ne viena ir ne dvi. Netinkamai parinkta auditorija, nefunkcionali svetainė, neteisingai parinkti raktiniai žodžiai, o galbūt net prastai kuriami skelbimai? Nesudėtingas kampanijas bei skelbimus galima susikurti pačiam, tačiau kuomet reikia aiškių ir išgrynintų rezultatų, reklamas gali padėti valdyti sertifikuotas specialistas. „Google Ads“ ir „Google Analytics“ profesionalas privalo ne tik suprasti pačios sistemos veikimo principus, bet ir išmanyti marketingo subtilybes. Tačiau kaip išsirinkti savo verslui tinkamą specialistą?

Kvalifikacija ir patirtis

Pradedant dirbti su nauju specialistu rekomenduojama pasidomėti, ar jis turi reikiamus „Google“ sertifikatus. Sėkmingai baigti kursai ir išlaikyti sertifikatai gali būti signalas, jog pasirinktas darbuotojas yra motyvuotas siekti rezultatų šioje srityje. Tinkamai jūsų verslo reklamą gali valdyti ir pradedantysis specialistas, tačiau verta atkreipti dėmesį į jo darbų portfolio. Galbūt jūsų pasirinktas žmogus turi patirties dirbant su jūsų verslo krypties projektais? Tai jam didelis pliusas.

Strategija ir komunikacija

Prieš pradedant dirbti, pasidomėkite kokias strategijas naudoja specialistas, norėdamas pasiekti reikiamus rezultatus. Susidaryti aiškesnę perspektyvą apie specialisto darbo metodus padės  atviras pokalbis apie jūsų vizijas ir rezultatų siekiamybę. Pasirinktas specialistas gali iškart rekomenduoti tinkamus įrankius bei būdus ugdyti prekės ženklo žinomumą ar didinti konversijos rodiklį.

Pinigai ir laiko planavimas – pajėgumai?

„Google Ads“ specialisto paslaugų kaina gali padėti susiorientuoti, koks tai darbuotojas, ir kiek laiko jis skirs reklamos rezultatams pasiekti. Geras specialistas nebus per pigus – kaina svyruos nuo vidutinės iki aukštesnės, nes norint sugeneruoti tinkamas kampanijas, darbas reikalauja daug laiko ir pajėgumų. Tai reiškia, jog renkantis specialistą, verta pasidomėti, su kiek klientų šiuo metu jis dirbantis, per kiek laiko sukuriama kampanija ir kokiais laiko tarpais matuojami jos rezultatai. Tai padės įsivertinti, kiek dėmesio jūsų samdomas darbuotojas galės skirti jūsų reklamos valdymui.

Kodėl Jūsų svetainei reikalingas SEO optimizavimas?

Nesvarbu, kokias paslaugas ar prekes siūlote savo klientams, žinomumas ir matomumas – labai svarbu kiekvienam verslui. Šiandien, kai didžioji dalis klientų informacijos apie norimas įsigyti prekes ieško internete, reikia ir čia būti matomiems, sukurti gerą įvaizdį. Būtent tam ir padeda SEO optimizavimas.

Dar prieš gerą dešimtmetį mažai kas žinojo, kas yra SEO optimizacija. Šiandien daugelis verslų dar prieš kurdami savo svetaines, ima domėtis SEO ir kaip elgtis, kad svetainė atitiktų visus SEO standartus: tinkami raktažodžiai, META įrašai, aktualios nuotraukos, reguliariai atnaujinamas aktualus turinys ir kad lankytojams svetainė būtų patogi. Jeigu kaip tik esate šiame etape ir kol kas dar ne visai aišku, kam SEO svetainei reikia ir kokia yra to nauda, štai keli argumentai, kurie padės apsispręsti dėl SEO.

Tapsite labiau matomi paieškos sistemoje
Kiekvienas verslas nori būti matomas. Internete, kuriame kasdien atsidaro daugybė naujų parduotuvių ir paslaugų tiekėjų, paskęsti tarp konkurentų nėra labai sudėtinga. SEO optimizacija yra skirta būtent tam, kad būtumėte geriau matomi ir didėtų Jūsų svetainės žinomumas. SEO reikalavimams pritaikyta interneto svetainė, kurioje tinkami tiksliniai raktiniai žodžiai, paieškų sistemoje yra matoma aukščiau nei svetainės, kurios ignoruoja SEO reikalavimus.

Pritrauksite potencialių klientų
Ieškant informacijos internete, svarbiausia teisingai surinkti frazes, vedamas į paiešką. Sistema stengiasi atrinkti rezultatus, kurie geriausiai atitinka ieškomą frazę dar vadinama raktiniu žodžiu. Todėl kuriant svetainę, labai svarbu ją pritaikyti tiems raktiniams žodžiams, pagal kuriuos, tikėtina, Jūsų paslaugos ar prekės ieškotų Jūsų potencialus klientas. SEO optimizavimas ne tik padės išsiaiškinti, pagal kokias frazes Jūsų ieško klientai, bet ir pritaikius SEO standartus svetainei užtikrins, kad joje apsilankys daugiau klientų, kurie ieško būtent Jūsų.

Padidinsite realius pardavimus
Analizuodami savo svetainės lankytojų srautus pastebite, kad sulaukiate nemažai žmonių, tačiau retas jų perka? Tikėtina, kad pritraukiate ne tuos, kurie ieško Jūsų paslaugos. Šias klaidas padės išspręsti svetainės SEO optimizavimas. Pritaikius SEO standartus svetainei, ji bus labiau matoma potencialiems klientams. Tai reiškia, kad sumažės atsitiktinių lankytojų. O tai savaime padidins Jūsų pardavimus.

Sutaupysite išlaidų reklamai
Dalis verslininkų, norėdami būti labiau matomi internete, renkasi mokamą reklamą „Google“ paieškoje. Jūsų svetainės reklama gali būti rodoma vartotojams parašius Jūs pasirinktą raktinį žodį. Tačiau svetainę pritaikius SEO standartams, mokamos reklamos poreikis išnyks, nes Jūsų svetainė pakils paieškose dėl natūralaus ir kokybiško turinio. „Google“ paieška tokias svetaines ypač vertina ir informacija nuolat atnaujina, tad sutaupysite išlaidų svetainės reklamai. 

Nuo ko pradėti?
Turbūt jau supratote, kad pirmuoju žingsniu turėtų tapti savo potencialių klientų pažinimas. SEO labai svarbu tai, kaip elgiasi klientai. „Google“ stengiasi, kad paieška besinaudojantys internautai gautų labiausiai jų lūkesčius atitinkantį rezultatą. Todėl dažniausiai svetainės SEO optimizacija prasideda nuo raktinių žodžių tyrimo, svetainės audito. Šie žodžiai Jums skamba sudėtingai? Už Jūs tuo gali pasirūpinti SEO paslaugas teikiantys profesionalūs SEO specialistai. Jie ne tik pasirūpins visos svetainės pritaikymui SEO standartams. Jie taip pat papasakos, kokių klaidų vengti ateityje, kad internete būtumėte labiau matomi, o Jūsų elektroninės svetainės žinomumas tik didėtų.

7 priežastys kodėl reikia turėti interneto svetainę

Turėti įmonės svetainę –  taip pat svarbu, kaip turėti telefono numerį ar elektroninio pašto adresą. Tyrimai rodo, kad šeši iš dešimties klientų prekių ieško internete ir tikisi  rasti aprašymus su pilna informacija kaip ir kur įsigyti prekę ar paslaugą internetiniuose puslapiuose. Kodėl laukiame kol mūsų klientai ieško interneto platybėse? Jei  turite įmonę ar vykdote veiklą, iš kurios norite uždirbti, bet neturite modernios bei informatyvios internetinės svetainės, pateiksime 7 priežastis, kurios pakvies Jus susimąstyti, kodėl interneto svetainės neturite arba kodėl senosios vis dar neatnaujinate.

1. Nuolatinis buvimas internete 24 val./7d. – tai šiuolaikiškas konkurencingumas.
Jei turėsite  elektroninę svetainę, klientai visada galės Jus rasti – bet kuriuo laiku iš bet kurios pasaulio vietos. Net ir darbo valandoms pasibaigus, elektroninė svetainė ieško Jums klientų bei išsaugo senuosius. Tokiu būdu savo klientui suteikiate daugiau patogumo, nes jie gali gauti reikalingą informaciją be jokio papildomo spaudimo pirkti. Atkreipkite dėmesį, kad dauguma kompanijų jau turi modernias elektronines svetaines, o tai sudaro milžinišką galimybę nuo Jūsų nuvilioti klientą.

Jei vis dar neturite interneto svetainės, yra didelė tikimybė kad tai padarys Jūsų konkurentai jau rytoj, o gal net ir šiandien. Neatiduokite taip lengvai savo potencialių klientų kitiems, kai galite juos turėti.Tobulinkite savo verslo paieškos kanalus, kad jie būtų profesionalūs, aiškūs ir lengvai naudojami.

2. Komunnikacija
Elektroninė svetainė, greitai bei paprastai komunikuoja tarp pirkėjo ir pardavėjo. Pirkėjas gali patogiu būdu susirasti įmonės darbo valandas, lokaciją, kontaktinius duomenis, produktų aprašymus, naujienas ir  vizualizacijas.  Naudokite interaktyvias kontaktines formas,  kad sutrumpintumėte  klientams kelią gauti tinkamą informaciją  ir išgrynintumėte jų poreikius.

3. Patikimumas
Šiandieniame pasaulyje tikimasi, kad bet kuri save gerbianti įmonė, turi turėti elektroninę svetainę, šiuolaikišką platformą. Potencialūs klientai greičiausiai nepasitikės verslu, kuris neturi telefono numerio ar elektroninio pašto adreso.  O  šiandien taip galime pasakyti apie elektroninę svetainę. Tai yra naudingas įrankis,  kurį galime valdyti  bei atsakyti į visus klientų klausimus. Turėdami kokybišką bei lengvai valdomą svetainę, klientai jausis patogiai bei manys, kad visos įmonės teikiamos paslaugos bus tokios pat kokybiškos. Tokiu būdu klientai susidarys teigiamą įspūdį, dar nespėję pasinaudoti Jūsų teikiamomis paslaugomis.

Interneto svetainė įgalina  turėti  lengvesni būdą aptarnauti klientus. Sudarykite tekstus su atsakymais į dažniausiai užduodamus klausimus. Sumažinkite klientų aptarnavimo išlaidas ir sutaupykite laiko bei pinigų. 

4. Išlaidų kontrolė
Interneto svetainė gali būti ne tik informacijos šaltinis apie Jūsų teikiamas paslaugas bei produktus. Svetainė gali būti naudojama kaip tiesioginio produkto ar paslaugos pardavimo kanalas, vadinamas E-parduotuve. Taip interneto svetainė ne tik suranda potencialų klientą, jį sugundo savo pateiktais aprašymais, paveikslėliais ar iliustracijomis, bet  skatina įsigyti norimą produktą ar paslaugą čia ir dabar- “ Buy Now” !.

Viską galima parduoti nuotoliniu būdu, tik reikia ryžtis pokyčiams !
Padarykite kitaip, nei Jūsų konkurentai, ir parduosite tikrai daugiau 😊

5. Plėtra: aukit ir auginkit !
Interneto svetainė prieinama visam pasauliui. Visų šalių ir  tautybių žmonės turi galimybę susipažinti su Jūsų veikla ir tapti ne tik Jūsų klientais, bet ir partneriais.  Tereikia turėti svetainę keliomis populiariausiomis užsienio kalbomis .

Internetinis tinklapis yra puikus būdas  sudominti potencialius investuotojus. Jūs prezentuojate savo įmonę, jos pasiekimus bei ambicingus planus. Jūs norite augti ir tobulėti. O šios savybės traukia verslius žmones.

6. Vartotojo elgsena 
Kokią tikslinę pirkėjų grupę norite pasiekti ? Jaunąją kartą , kuriai patinka inovatyvūs sprendimai ? O gal brandaus amžiaus žmones, kurie vertina klasikinius sprendimus ir produktus ?  O gal senjorus arba labai specifinės srities specialistus ? Analitiniai įrankiai , kurie gali būti  įdiegiami  interneto svetainėje, įgalins Jus  nustatyti, kas yra Jūsų tipinis klientas. Žinosite kaip jis jus surado, turėsite informaciją apie jo pomėgius, apie ką jis svajoja ir ko ieško. 

Tokiu būdu Jūs galėsite modeliuoti savo verslą, marketingo kanalus, kaip ir kur reklamuotis bei kokias spalvas ar dizaino stilių  taikyti reklamose.  O TAI SĄLYGOJA DAUGIAU PIRKIMŲ.

7. Reklama už protingą kainą.
„Google AsWords“, „Facebook“ ar „Instagram“ įrankiai suteikia Jums galimybę tiksliau ir patikimiau pasiekti klientus pagal tikslines auditorijas ar jų grupes bei atvilioti į savo svetainę įsigyti  tam tikrą paslaugą ar produktą.

SEO ir internetinė reklama yra puikus būdas padidinti žinomumą, jei ji bus tinkamai sugeneruota. Klientų srautas Jūsų svetainėje bus ženkliai didesnis. Išbandykite viską, kad klientui būtų patogu Jus surasti. Popierinių skrajučių laikas baigėsi. Naudokite inovatyvius įrankius, kurių kaštai ženkliai mažesni, tačiau pasiekiamumas yra neįtikėtinai efektyvus !

Norite naujos interneto svetainės? Mes esame tie, kuriems patinka padėti!

Esame kūrybingi internetinių puslapių kūrėjai. Žinome kaip sukurti  profesionalią svetainę, kuri pakylės Jūsų verslą į naujas aukštumas.

Būdas verslui pristatyti save

Interneto svetainė, tarsi Jūsų vizitinė kortelė. Ją mato visi ir jos nereikia siūlyti. Svetainė pati kalbės apie Jūsų vykdomą veiklą, jei pristatysite savo veiklą aiškiai, patraukliai bei moderniai, sukursite didesnį ryšį su svetainės lankytojais.
Turint patikimą, nestringančią bei sparčiai “užsikraunančią” svetainę, sukuriamas lankytojų pasitikėjimas įmone bei jos teikiamomis paslaugomis. Atsakykite sau į klausimą, kuria įmone Jūs labiau pasitikite? Ar ta, kuri turi internetinę svetainę, ar ta, kuri jos neturi? O gal ta, kuri turi svetainę bet nuolat stringa ir lėtai “kraunasi”? Ar ta, kuri turi naujausius interneto sprendimus, “nestringančią”, sparčiai “užsikraunančią” svetainę, aiškius pristatymus apie paslaugas-produktus bei veiklos kryptis.
Potencialus pirkėjas, naršydamas po interneto svetainę, dažnu atveju susidaro nuomonę ne tik apie pačią įmonę bet ir apie paslaugų teikiamą kokybę, įmonės vertybes bei paslaugos profesionalumą.
Turinyje turi būti naudojami pagrindiniai raktiniai žodžiai, pagal kuriuos potencialus klientas, ieškodamas naršyklėje, galėtų lengvai susirasti Jūsų siūlomas paslaugas.

Stipriausias marketingo įrankis

Tikslinė auditorija norėdama įsigyti prekę arba paslaugą, tikrai neieškos to laikraščiuose ar skelbimų lentose… dauguma ieško internete ir tik internete, pagal raktinius žodžius.
Vienas iš argumentų – laiko taupymas.

Šiandien klientai nevyksta iš įmonės į įmonę, iš parduotuvės į parduotuvę, ir taip per kelis miestus tik tam, kad sužinotų kuo Jūs prekiaujate ir ar tikrai Jūs jiems galite būti naudingi.
Ar Jūs taip darytumėt? Ar taip darytų jaunimas?

Juk viskas yra internete!
Neturint interneto svetainės, įmonės praranda didelę dalį savo potencialių klientų, nes jie tiesiog apie Jūsų vykdomą veiklą nieko nežino.

Interneto svetainės turėjimas, įmonėms suteikia galimybę pasiekti daug didesnę bei platesnę tikslinę klientų auditoriją nei kada anksčiau.

Esant poreikiui, galima svetainę išverti į Jūsų norimas kalbas ir taip pasiekti visą pasaulį. Didinti bei pasiekti dar didesnį pirkėjų ar partnerių ratą. Jūsų svetainė bus pasiekiama 24 valandas per parą 7 dienas per savaitę ir klientams, nereikės skambinti aiškintis koks Jūsų darbo laikas ar prekiaujate vienu ar kitu produktu, viską galės pasiskaityti, pamatyti virtualiai, be kontakto. O šis žmonių tipas sparčiai auga – minimalus bendravimas, vizualizacijos pateikimas, išsamus aprašymas, prieinamas bet kada ir iš bet kur.

Taip pat, norime pridurti, kad elektroninė svetainė yra pats pigiausias modernios-ilgalaikės reklamos būdas.
Tai yra Jūsų įmonės turtas!

Jei dar vis nesate internete arba Jūsų interneto svetainė ruošiasi išeiti į pensiją – mes Jums padėsime!

Susisiekite su mumis

Scroll to Top