Aktualijos

7 priežastys kodėl reikia turėti interneto svetainę

Turėti įmonės svetainę –  taip pat svarbu, kaip turėti telefono numerį ar elektroninio pašto adresą. Tyrimai rodo, kad šeši iš dešimties klientų prekių ieško internete ir tikisi  rasti aprašymus su pilna informacija kaip ir kur įsigyti prekę ar paslaugą internetiniuose puslapiuose. Kodėl laukiame kol mūsų klientai ieško interneto platybėse? Jei  turite įmonę ar vykdote veiklą, iš kurios norite uždirbti, bet neturite modernios bei informatyvios internetinės svetainės, pateiksime 7 priežastis, kurios pakvies Jus susimąstyti, kodėl interneto svetainės neturite arba kodėl senosios vis dar neatnaujinate.

1. Nuolatinis buvimas internete 24 val./7d. – tai šiuolaikiškas konkurencingumas.
Jei turėsite  elektroninę svetainę, klientai visada galės Jus rasti – bet kuriuo laiku iš bet kurios pasaulio vietos. Net ir darbo valandoms pasibaigus, elektroninė svetainė ieško Jums klientų bei išsaugo senuosius. Tokiu būdu savo klientui suteikiate daugiau patogumo, nes jie gali gauti reikalingą informaciją be jokio papildomo spaudimo pirkti. Atkreipkite dėmesį, kad dauguma kompanijų jau turi modernias elektronines svetaines, o tai sudaro milžinišką galimybę nuo Jūsų nuvilioti klientą.

Jei vis dar neturite interneto svetainės, yra didelė tikimybė kad tai padarys Jūsų konkurentai jau rytoj, o gal net ir šiandien. Neatiduokite taip lengvai savo potencialių klientų kitiems, kai galite juos turėti.Tobulinkite savo verslo paieškos kanalus, kad jie būtų profesionalūs, aiškūs ir lengvai naudojami.

2. Komunnikacija
Elektroninė svetainė, greitai bei paprastai komunikuoja tarp pirkėjo ir pardavėjo. Pirkėjas gali patogiu būdu susirasti įmonės darbo valandas, lokaciją, kontaktinius duomenis, produktų aprašymus, naujienas ir  vizualizacijas.  Naudokite interaktyvias kontaktines formas,  kad sutrumpintumėte  klientams kelią gauti tinkamą informaciją  ir išgrynintumėte jų poreikius.

3. Patikimumas
Šiandieniame pasaulyje tikimasi, kad bet kuri save gerbianti įmonė, turi turėti elektroninę svetainę, šiuolaikišką platformą. Potencialūs klientai greičiausiai nepasitikės verslu, kuris neturi telefono numerio ar elektroninio pašto adreso.  O  šiandien taip galime pasakyti apie elektroninę svetainę. Tai yra naudingas įrankis,  kurį galime valdyti  bei atsakyti į visus klientų klausimus. Turėdami kokybišką bei lengvai valdomą svetainę, klientai jausis patogiai bei manys, kad visos įmonės teikiamos paslaugos bus tokios pat kokybiškos. Tokiu būdu klientai susidarys teigiamą įspūdį, dar nespėję pasinaudoti Jūsų teikiamomis paslaugomis.

Interneto svetainė įgalina  turėti  lengvesni būdą aptarnauti klientus. Sudarykite tekstus su atsakymais į dažniausiai užduodamus klausimus. Sumažinkite klientų aptarnavimo išlaidas ir sutaupykite laiko bei pinigų. 

4. Išlaidų kontrolė
Interneto svetainė gali būti ne tik informacijos šaltinis apie Jūsų teikiamas paslaugas bei produktus. Svetainė gali būti naudojama kaip tiesioginio produkto ar paslaugos pardavimo kanalas, vadinamas E-parduotuve. Taip interneto svetainė ne tik suranda potencialų klientą, jį sugundo savo pateiktais aprašymais, paveikslėliais ar iliustracijomis, bet  skatina įsigyti norimą produktą ar paslaugą čia ir dabar- “ Buy Now” !.

Viską galima parduoti nuotoliniu būdu, tik reikia ryžtis pokyčiams !
Padarykite kitaip, nei Jūsų konkurentai, ir parduosite tikrai daugiau 😊

5. Plėtra: aukit ir auginkit !
Interneto svetainė prieinama visam pasauliui. Visų šalių ir  tautybių žmonės turi galimybę susipažinti su Jūsų veikla ir tapti ne tik Jūsų klientais, bet ir partneriais.  Tereikia turėti svetainę keliomis populiariausiomis užsienio kalbomis .

Internetinis tinklapis yra puikus būdas  sudominti potencialius investuotojus. Jūs prezentuojate savo įmonę, jos pasiekimus bei ambicingus planus. Jūs norite augti ir tobulėti. O šios savybės traukia verslius žmones.

6. Vartotojo elgsena 
Kokią tikslinę pirkėjų grupę norite pasiekti ? Jaunąją kartą , kuriai patinka inovatyvūs sprendimai ? O gal brandaus amžiaus žmones, kurie vertina klasikinius sprendimus ir produktus ?  O gal senjorus arba labai specifinės srities specialistus ? Analitiniai įrankiai , kurie gali būti  įdiegiami  interneto svetainėje, įgalins Jus  nustatyti, kas yra Jūsų tipinis klientas. Žinosite kaip jis jus surado, turėsite informaciją apie jo pomėgius, apie ką jis svajoja ir ko ieško. 

Tokiu būdu Jūs galėsite modeliuoti savo verslą, marketingo kanalus, kaip ir kur reklamuotis bei kokias spalvas ar dizaino stilių  taikyti reklamose.  O TAI SĄLYGOJA DAUGIAU PIRKIMŲ.

7. Reklama už protingą kainą.
„Google AsWords“, „Facebook“ ar „Instagram“ įrankiai suteikia Jums galimybę tiksliau ir patikimiau pasiekti klientus pagal tikslines auditorijas ar jų grupes bei atvilioti į savo svetainę įsigyti  tam tikrą paslaugą ar produktą.

SEO ir internetinė reklama yra puikus būdas padidinti žinomumą, jei ji bus tinkamai sugeneruota. Klientų srautas Jūsų svetainėje bus ženkliai didesnis. Išbandykite viską, kad klientui būtų patogu Jus surasti. Popierinių skrajučių laikas baigėsi. Naudokite inovatyvius įrankius, kurių kaštai ženkliai mažesni, tačiau pasiekiamumas yra neįtikėtinai efektyvus !

Norite naujos interneto svetainės? Mes esame tie, kuriems patinka padėti!

Esame kūrybingi internetinių puslapių kūrėjai. Žinome kaip sukurti  profesionalią svetainę, kuri pakylės Jūsų verslą į naujas aukštumas.

Būdas verslui pristatyti save

Interneto svetainė, tarsi Jūsų vizitinė kortelė. Ją mato visi ir jos nereikia siūlyti. Svetainė pati kalbės apie Jūsų vykdomą veiklą, jei pristatysite savo veiklą aiškiai, patraukliai bei moderniai, sukursite didesnį ryšį su svetainės lankytojais.
Turint patikimą, nestringančią bei sparčiai „užsikraunančią“ svetainę, sukuriamas lankytojų pasitikėjimas įmone bei jos teikiamomis paslaugomis. Atsakykite sau į klausimą, kuria įmone Jūs labiau pasitikite? Ar ta, kuri turi internetinę svetainę, ar ta, kuri jos neturi? O gal ta, kuri turi svetainę bet nuolat stringa ir lėtai „kraunasi“? Ar ta, kuri turi naujausius interneto sprendimus, „nestringančią“, sparčiai „užsikraunančią“ svetainę, aiškius pristatymus apie paslaugas-produktus bei veiklos kryptis.
Potencialus pirkėjas, naršydamas po interneto svetainę, dažnu atveju susidaro nuomonę ne tik apie pačią įmonę bet ir apie paslaugų teikiamą kokybę, įmonės vertybes bei paslaugos profesionalumą.
Turinyje turi būti naudojami pagrindiniai raktiniai žodžiai, pagal kuriuos potencialus klientas, ieškodamas naršyklėje, galėtų lengvai susirasti Jūsų siūlomas paslaugas.

Stipriausias marketingo įrankis

Tikslinė auditorija norėdama įsigyti prekę arba paslaugą, tikrai neieškos to laikraščiuose ar skelbimų lentose… dauguma ieško internete ir tik internete, pagal raktinius žodžius.
Vienas iš argumentų – laiko taupymas.

Šiandien klientai nevyksta iš įmonės į įmonę, iš parduotuvės į parduotuvę, ir taip per kelis miestus tik tam, kad sužinotų kuo Jūs prekiaujate ir ar tikrai Jūs jiems galite būti naudingi.
Ar Jūs taip darytumėt? Ar taip darytų jaunimas?

Juk viskas yra internete!
Neturint interneto svetainės, įmonės praranda didelę dalį savo potencialių klientų, nes jie tiesiog apie Jūsų vykdomą veiklą nieko nežino.

Interneto svetainės turėjimas, įmonėms suteikia galimybę pasiekti daug didesnę bei platesnę tikslinę klientų auditoriją nei kada anksčiau.

Esant poreikiui, galima svetainę išverti į Jūsų norimas kalbas ir taip pasiekti visą pasaulį. Didinti bei pasiekti dar didesnį pirkėjų ar partnerių ratą. Jūsų svetainė bus pasiekiama 24 valandas per parą 7 dienas per savaitę ir klientams, nereikės skambinti aiškintis koks Jūsų darbo laikas ar prekiaujate vienu ar kitu produktu, viską galės pasiskaityti, pamatyti virtualiai, be kontakto. O šis žmonių tipas sparčiai auga – minimalus bendravimas, vizualizacijos pateikimas, išsamus aprašymas, prieinamas bet kada ir iš bet kur.

Taip pat, norime pridurti, kad elektroninė svetainė yra pats pigiausias modernios-ilgalaikės reklamos būdas.
Tai yra Jūsų įmonės turtas!

Jei dar vis nesate internete arba Jūsų interneto svetainė ruošiasi išeiti į pensiją – mes Jums padėsime!

Susisiekite su mumis

Scroll to Top