Aktualijos

Kokių klaidų nedaryti kuriant interneto svetainę?

Kokiu_klaidu_vengti_kuriant_elektronine_svetaine

Interneto svetainė – tai Jūsų verslo įvaizdžio dalis. Labai svarbu, kaip ji atrodo, kokia informacija ir kaip svetainėje yra pateikiama. Joje apsilankę Jūsų potencialūs klientai turi pasijausti laukiami, svetainė turi skleisti pasitikėjimą ir kalbėti apie tai, jog čia paslaugas ir prekes siūlo tikri profesionalai.

Pastaruoju metu populiarėja įvairios platformos, leidžiančios pradedantiems verslininkams patiems susikurti savo svetainę. Tačiau neišmanant to, galima pridaryti klaidų. O svetainė su klaidomis reiškia, kad joje Jūsų potencialūs klientai neužsibus. Taigi, sumažės ir pardavimai. Tad jeigu Jūs kaip tik svarstote apie naują svetainę, verta pasidomėti, kokių klaidų reikėtų vengti. Štai 5 dažniausiai pasitaikančios svetainių kūrimo klaidos.

1. Neaiški svetainės idėja
Tik pasirinkę Jūsų verslo sričiai pritaikytą svetainės šabloną, svetainės lankytojus išlaikysite ilgiau. Pavyzdžiui, yra tinklaraščio įrašams pritaikytos svetainės, elektroninės parduotuvės šablonai, naujienų, skelbimų platformų šablonai. Labai svarbu, kad užėję į svetainę, klientai iš karto suprastų, apie ką yra Jūsų svetainė ir ką siūlo Jūsų verslas. Pavyzdžiui, galbūt siūlote buhalterių mokymo kursus, tuomet Jums reikalingas paprastas svetainės šablonas, kurio pirmame puslapyje būtų pristatomi kursai, o svarbiausias čia būtų mygtukas „Registruotis“. Tai vadinamoji „Call to action“ tipo svetainė. Tuo tarpu jeigu užsiimate prekyba, rinkitės elektroninės parduotuvės šabloną ir neapkraukite svetainės lankytojų jiems neaktualia informacija.

2. Nepatogus valdymas
Labai dažnai pasirinkus netinkamą svetainės šabloną, verslo savininkai susiduria su kita problema – jų svetainė yra nepatogi klientams. Pavyzdžiui, informacijos svetainėje yra per daug, ne iš karto matyti visi aktualūs meniu punktai. Tokiu atveju, net jeigu joje parduodamas jam reikalingas produktas, pasimetęs svetainės išplanavime klientas iš jos tiesiog išeis. Taip jūs prarasite potencialius klientus.

3. Nekokybiškas turinys
Didelį vaidmenį klientų apsisprendimui pirkti atlieka turinys, kuris skelbiamas Jūsų svetainėje. Ir čia kalbama tiek apie tekstinį, tiek apie vaizdinį turinį. Visi svetainės tekstai turi būti aiškūs, o svetainėje naudojamos iliustracijos – tik aukščiausios kokybės, tik susijusios su Jūsų verslo tematika. Pavyzdžiui, jeigu norite atidaryti elektroninę parduotuvę, iš anksto pasirūpinkite savo prekių fotosesija, kad klientams galėtumėte parodyti, ką parduodate. Pasirūpinkite nors ir trumpu, bet aiškiu prekių pristatymu. Vos iš kelių sakinių klientas turi suprasti, ką siūlote ir kodėl esate išskirtiniai.

4. Paliktos klaidos
Klientus gali atbaidyti svetainėje paliktos klaidos. Tiek techninės, tiek gramatinės. Todėl prieš paleidžiant naują svetainę, privalu ją ištestuoti. Įsitikinkite, kad pasiekiami visi svetainės puslapiai, kad veikia visas funkcionalumas, visi mygtukai. Nes pastebėjęs, kad kažkas neveikia, klientas nesivargins Jums pranešti, jis tiesiog pasirinks kitą pardavėją. Be to, kai kuriems klientams akis bado ir paliktos gramatinės ar rašybos klaidos svetainėje. Jų, kuriant patikimo verslo įvaizdį, taip pat reikėtų vengti.

5. Svetainė nepritaikyta SEO
Kad svetainė būtų ne tik kokybiška, bet ir lengvai randama svetainėje, reikėtų dar prieš ją paleidžiant pritaikyti SEO standartams. Tai natūraliai padės išvengti tam tikrų aukščiau nurodytų klaidų. SEO specialistai, pritaikantys svetaines paieškų sistemoms, pasirūpins, kad svetainėje neliktų nereikalingo ir nenaudingo turinio, patikrins, ar jos išplanavimas yra lengvai suprantamas klientui. O svarbiausia – praturtins svetainės turinį Jūsų verslui reikalingais raktiniais žodžiais, kokybiškomis nuorodomis. Tai ne tik pakels Jūsų svetainės kokybę ir Jūsų verslo įvaizdį, bet ir užtikrins, kad būtumėte labiau matomi internete. O didesnis matomumas paieškų sistemose reiškia ir didesnius pardavimus.

Scroll to Top