Nors užėjus į bet kurios įmonės svetainę, pirmiausia pastebime jos dizainą ir iliustracijas, visgi, svarbiausia, ko ieškome svetainėje, yra klientui reikalinga informacija. Todėl net ir gražiausia svetainė nepritrauks potencialių klientų, jeigu joje pateiktas netinkamas turinys arba jo nėra. Labai daug verslininkų apie svetainės turinį galvoja mažiausiai ir dėl to praranda dalį klientų. Tad koks turinys turėtų būti svetainėje, kad ji būtų ne tik traukianti akį, bet ir didinanti pardavimus? Dalijamės keliais svarbiausiais patarimais.

Galvokite apie klientą
Viena dažniausių klaidų, kurią daro verslo atstovai, patys kurdami savo svetainės tekstus, yra tai, jog informaciją jie pateikia galvodami apie save, o ne apie klientą. Kiekvienas esame įsitikinę, kad mūsų produktas – pats geriausias. Tačiau klientui tikrai nėra įdomūs per daug smulkūs pasakojimai apie Jus ar verslo kūrimą, nes klientas nori žinoti apie tai, ką Jūs parduodate. Tad kurdami svetainės turinį, galvokite apie tai, kokią informaciją apie Jūsų siūlomas prekes ir paslaugas nori sužinoti būsimi Jūsų pirkėjai: kokią problemą išsprendžia Jūsų produktas, kuo jis išskirtinis, kokios yra jo svarbiausios savybės.

Nenuklyskite „į lankas“
Ypač tuomet, kai tekstus kuria patys verslininkai, pasitaiko atvejų, kad svetainėje turinio yra pakankamai, tačiau net ir viską perskaičius, lieka neaišku, kokia yra siūloma paslauga arba kuo išskirtinė yra siūloma prekę. Todėl kurdami tekstus svetainei, nepamirškite, jog jie turi būti susiję su Jūsų preke. Jeigu parduodate elektroniką, tai ir turinys svetainėje turi būti susijęs tik su šia preke. Nereikia kliento apkrauti nereikalinga ir su preke nesusijusia informacija, net jeigu ji ir labai įdomi.

Geriau mažiau, bet aiškiai
Ar Jūs, ieškodami reikalingų prekių, skaitote ilgus aprašymus? Tai daro labai mažai žmonių. Tad jeigu ir patys vengiate per daug ilgų aprašymų skaitymo, kodėl turėtumėte jais varginti savo klientus? Prekių pristatymui pasirinkite trumpesnius, bet aiškius tekstus. Pavyzdžiui, jeigu prekiaujate avalyne, prie prekės pakanka svarbiausios informacijos: gamintojas, medžiaga, dydžių lentelė, spalvų pasirinkimas. Tai geriau nei per daug ilgas aprašymas, kuris gali likti taip ir neperskaitytas kliento.

Nekopijuokite turinio
Viena didžiausių klaidų, kokią galite padaryti, kurdami svetainės turinį, tai nukopijuoti jį iš konkurentų svetainių. Tai ne tik neetiška, bet ir labai nepatinka „Google“ paieškų sistemai. Dažniausiai svetainės, kuriose yra toks pats turinys, vertinamos neigiamai ir atsiduria žemiausiose paieškų pozicijose. Tad net ir tokiais atvejais, kai siūlote tokias pačias prekes ar paslaugas, savo svetainėje turite skelbti tik unikalų turinį.

Rinkitės profesionalų pagalbą
Daugelį šiame tekste nurodytų klaidų verslininkai daro tuomet, kai svetainės turinį kuria patys. Jeigu norite, kad svetainė būtų informatyvi ir kokybiška, pagalvokite apie profesionalų pagalbą. Juk kai reikia sutaisyti vamzdžius, kviečiame tai išmanantį santechniką. Tuomet kodėl tada, kai reikia profesionalaus teksto, neieškome tekstų kūrėjo? Su tekstais dirbantis žmogus geriausiai žinos, kaip parengti Jūsų svetainei tinkamus tekstus ir nepadaryti turinio kūrimo klaidų. Be to, taip išvengsite tekste paliktų gramatikos ar korektūros klaidų, kurios daro neigiamą įtaką Jūsų įmonės įvaizdžiui.

Praneškite naujienas
Nepamirkite, kad svetainės turinys turėtų būti reguliariai atnaujinamas. Todėl jeigu turite svetainėje naujienų arba tinklaraščio skiltį, joje reikėtų reguliariai įkelti naują ir kokybišką turinį. Tuomet ne tik pritrauksite daugiau lankytojų, bet ir būsite labiau matomi paieškų sistemose. „Google“ mėgsta atsinaujinantį turinį ir tokias svetaines dažniau parodo paieškų rezultatuose. Juk jeigu ilgą laiką neatnaujinate svetainės, tai reiškia, jog didelė tikimybė, kad Jūsų kažkada skelbta informacija šiandien klientui jau nebeaktuali.

Nepamirškite SEO paslapčių
Nors svarbiausias Jūsų svetainėje yra klientas, visgi, labai svarbu ir tai, kaip svetainę vertina paieškų sistemos. Tam, kad būtumėte labiau matomi, turite kurti ne tik kokybišką, bet ir Jūsų paslaugas bei prekes atitinkantį turinį. Nepamirškite tekstus pritaikyti SEO reikalavimams, naudoti Jūsų klientams aktualių raktažodžių. Tai padės Jums būti geriau matomiems, tad Jūsų klientai internete Jus suras lengviau ir greičiau.

Slinkite į viršų