Aktualijos

„Google Ads“: kaip lūkesčius paversti realybe?

Google_Ads_ManGabis

Efektyvi reklama – „Google Ads“ specialisto rankose

Investavote į „Google Ads“ nemažas sumas, o klientų antplūdžio taip ir nesulaukėte? Problema greičiausiai slypi ne sistemos algoritmuose, o leidžiamos reklamos nustatymuose. Profesionalo pagalba naudojantis reklamos įrankiais dažnai yra būtina. Tik tinkamo specialisto pasirinkimas garantuos teisingai valdomus skelbimus, tinkamus raktinius žodžius ir įvykdys sėkmingas kampanijas jūsų verslui.

„Google Ads“: kas, kaip ir kodėl?

„Google“ skelbimų įrankis elektroninėje erdvėje šiandien yra vienas populiariausių ir veiksmingiausių būdų pasiekti auditorijas, kurios domisi siūlomais produktais bei paslaugomis. Tai reiškia, kad „Google“ reklama yra vienas efektyviausių būdų pasiekti tikslinį klientą. Platformos veikimo principas paprastas  – turite mokėti kiekvieną kartą, kai lankytojas spusteli skelbimą. Problema tame, jog sistema siūlo tiek daug reklaminių priemonių ir metodų, jog gali būti sunku nustatyti, kuris tinka ir yra efektyviausias jūsų prekės ženklui.

„Google“ reklamos sėkmės formulę galima sutalpinti į keletą aspektų: masinį platformos pasiekiamumą, varijuojančius reklamos valdymo įrankius, tinkamą kampanijų bei biudžeto kontrolę ir rezultatų aiškumą.

Paieškos tinkle jūs nesireklamuojate žmonėms, kurie nenori matyti jūsų reklamos. Šiandien „Google“ platforma iš prekės ženklo transformavosi į visuotinai pripažintą veiksmažodį „gūglinti“, tad jei jūs esate atsakymas į žmonių, besinaudojančių internetu, paiešką, jūsų reklama jį būtinai pasieks.

Pasirinkę „Google Ads“ jūs turite galimybę savo reklamos kampanijas optimizuoti pačios sistemos nuožiūra, tačiau siekiant geresnių rezultatų vartotojams siūlomas rankinis reklamų „nuo.. iki…“ valdymas. Atsivėrus visiems „Google“ reklamos įrankiams ir jų galimybėms susiorientuoti gali padėti profesionalas. Asistuojantis reklamos specialistas ne tik optimizuos kampanijas, pritaikydamas jas jūsų verslui, bet ir užtikrins, kad būtų tinkamai paskirstomas biudžetas skelbimams.

Kaip išsirinkti tinkamą specialistą?

Jei „Google Ads“ kampanijos neveikia, priežasčių gali būti ne viena ir ne dvi. Netinkamai parinkta auditorija, nefunkcionali svetainė, neteisingai parinkti raktiniai žodžiai, o galbūt net prastai kuriami skelbimai? Nesudėtingas kampanijas bei skelbimus galima susikurti pačiam, tačiau kuomet reikia aiškių ir išgrynintų rezultatų, reklamas gali padėti valdyti sertifikuotas specialistas. „Google Ads“ ir „Google Analytics“ profesionalas privalo ne tik suprasti pačios sistemos veikimo principus, bet ir išmanyti marketingo subtilybes. Tačiau kaip išsirinkti savo verslui tinkamą specialistą?

Kvalifikacija ir patirtis

Jei „Google Ads“ kampanijos neveikia, priežasčių gali būti ne viena ir ne dvi. Netinkamai parinkta auditorija, nefunkcionali svetainė, neteisingai parinkti raktiniai žodžiai, o galbūt net prastai kuriami skelbimai? Nesudėtingas kampanijas bei skelbimus galima susikurti pačiam, tačiau kuomet reikia aiškių ir išgrynintų rezultatų, reklamas gali padėti valdyti sertifikuotas specialistas. „Google Ads“ ir „Google Analytics“ profesionalas privalo ne tik suprasti pačios sistemos veikimo principus, bet ir išmanyti marketingo subtilybes. Tačiau kaip išsirinkti savo verslui tinkamą specialistą?

Kvalifikacija ir patirtis

Pradedant dirbti su nauju specialistu rekomenduojama pasidomėti, ar jis turi reikiamus „Google“ sertifikatus. Sėkmingai baigti kursai ir išlaikyti sertifikatai gali būti signalas, jog pasirinktas darbuotojas yra motyvuotas siekti rezultatų šioje srityje. Tinkamai jūsų verslo reklamą gali valdyti ir pradedantysis specialistas, tačiau verta atkreipti dėmesį į jo darbų portfolio. Galbūt jūsų pasirinktas žmogus turi patirties dirbant su jūsų verslo krypties projektais? Tai jam didelis pliusas.

Strategija ir komunikacija

Prieš pradedant dirbti, pasidomėkite kokias strategijas naudoja specialistas, norėdamas pasiekti reikiamus rezultatus. Susidaryti aiškesnę perspektyvą apie specialisto darbo metodus padės  atviras pokalbis apie jūsų vizijas ir rezultatų siekiamybę. Pasirinktas specialistas gali iškart rekomenduoti tinkamus įrankius bei būdus ugdyti prekės ženklo žinomumą ar didinti konversijos rodiklį.

Pinigai ir laiko planavimas – pajėgumai?

„Google Ads“ specialisto paslaugų kaina gali padėti susiorientuoti, koks tai darbuotojas, ir kiek laiko jis skirs reklamos rezultatams pasiekti. Geras specialistas nebus per pigus – kaina svyruos nuo vidutinės iki aukštesnės, nes norint sugeneruoti tinkamas kampanijas, darbas reikalauja daug laiko ir pajėgumų. Tai reiškia, jog renkantis specialistą, verta pasidomėti, su kiek klientų šiuo metu jis dirbantis, per kiek laiko sukuriama kampanija ir kokiais laiko tarpais matuojami jos rezultatai. Tai padės įsivertinti, kiek dėmesio jūsų samdomas darbuotojas galės skirti jūsų reklamos valdymui.

Scroll to Top